اقتصاد

ترند بیت کوین فاش شد: چگونه می توان از موج بعدی فرصت های ثروت پس از پر شدن استخر پاداش استفاده کرد!

ترند بیت کوین فاش شد: چگونه می توان از موج بعدی فرصت های ثروت پس از پر شدن استخر پاداش استفاده کرد!

Bijie.com گزارش داد:

آیا هنوز هم می‌توانیم در آینده سودهای کلانی داشته باشیم؟

سود سهام بازار ارز دیجیتال در حال تکمیل شدن است

استخر روایت سود سهام بازار ارز دیجیتال به تدریج پر شده است. از دوران اولیه ارز مستقل تا ظهور قراردادهای هوشمند، تقریباً هر زمینه عمودی تحت پوشش قرار گرفته است. حالا، چه این یک زنجیره عمومی، ارز پلتفرم یا بیت کوین باشد، روایت سود سهام در این استخر بزرگ پر شده است. وقتی استخر پر است، ممکن است پیدا کردن فرصت های جدید برای ما دشوار باشد.

پیش‌بینی‌های دقیق در نمودارهای روند

نمودار روند ماهانه نشان داده شده در زیر به طور دقیق سطوح پشتیبانی بیت کوین را در طول اصلاح نشان می دهد. اصلاحات قبلی این روند را تایید کرده اند. موقعیت برتر فعلی بین 100000 تا 120000 دلار است و موقعیت پشتیبانی فعلی K-line تقریباً 54600 دلار است. خط حمایت طی دو ماه نزولی جولای و آگوست تأیید شد.

167ba1704481c63f6a32a6a498d5bfc9.png

من معتقدم که این موج تصحیح ممکن است در نزدیکی خط روند 2 متوقف شود و سپس ممکن است برای مدتی قبل از شروع دور جدیدی از بازار بزرگ، نوسان کند. به وضوح می توان مشاهده کرد که پس از عبور بیت کوین از خط 2، اصلاح سطح ماهانه در چرخه عادی قرار دارد.

خط 3 زیر یک موقعیت حمایتی مهم برای بازار نزولی است که تقریباً 32400 دلار است. اگر به زیر خط 2 بیفتد و به خط 3 برسد، به نظر من چنین کاهش شدیدی بعید است و بازار نزولی جدی تر از سال 2022 وجود نخواهد داشت.

79407a109b2d1842f019d958c55ce63d.png

با احتمال زیاد، خط 2 نقطه توقف خواهد بود، در حالی که خط 3 کمتر ظاهر می شود. اگر به خط 3 بیفتد، من حاضرم تمام دارایی های قابل نقدینگی خود را وارد بازار ارزهای دیجیتال کنم. زندگی و مرگ را سرنوشت تعیین می کند، ثروت و افتخار در بهشت ​​است!

از زمان ورود به بازار کریپتو، هدف ما همیشه کسب درآمد بوده است. قبل از اینکه استخر جایزه روایت به طور کامل پر شود، اگر تراشه های خود را رها کنید و به طور کامل از بازار خارج شوید، مادام العمر پشیمان خواهید شد؟ برای این سوال هم جوابی ندارم.

هر یک از ما یک کاوشگر هستیم و سرزمین های جدیدی مانند کلمب را کشف می کنیم. سفر اکتشافی پر از چالش ها و خطرات است.

به صفحه اصلی بیایید و با هم بازی کنید~

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا